Terug naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maaike Kok - WaarBenJij.nu Terug naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maaike Kok - WaarBenJij.nu

Terug naar Auckland

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

03 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Goed op het luchtbed geslapen en om 8.30 uur was ik eruit. Samen ontbeten met afbakbroodjes en croissant. Daarna de spullen weer aan kant en wat klusjes gedaan.
Het regende wel wat minder en er was gelukkig ook zon.
Toen het zonnetje scheen een leuke foto van Marlies, Stef, Jari en Irza voor het huis in Papamoa gemaakt.
Daarna de Audi weer ingeladen en op weg terug naar Auckland.
Het zonnetje scheen al zag het er erg dreigend uit met behoorlijke zwarte luchten. We zijn snel gestopt bij een prachtig uitkijk punt aan zee waar er mensen aan het kiten waren. Erg hoge golven, maar super mooi. Dus volop foto's kunnen maken.
Daarna verder gereden en een lunch gedaan bij de Subway (Stef en Jari). Marlies, Irza en ik hebben sushi gehaald en samen buiten bij de Subway opgegeten. Heerlijk maar zo lastig met stokjes te eten.
Toen alles op was naar de auto gelopen en op weg naar Auckland.
We reden een andere weg maar kwamen ook door de Karangahake gorge, waar we op de heen weg ook door heen waren gereden.
Nu zijn we wel gestopt en rond gelopen. Wat is het hier prachtig. Erg mooie natuur. Het lopen over de hang brug was minder. Er mochten 10 personen te gelijk erover heen lopen en de brug hangt aan stalen kabels. Een behoorlijke beweging in de brug als je erover heen loopt. Maar zeker de moeite waard. Er loopt een spoorrail door het gebied wat niet meer gebruikt wordt. Ik heb mooie foto's kunnen maken.
We waren nog niet in de auto of het ging weer heel hard regenen.
Rond 18 uur weer terug in Auckland.
We hebben pizza besteld. Gezellig samen kijkend naar Madagaskar de pizza gegeten.
We waren moe maar voldaan na zo'n druk weekend en gingen rond 21.30 uur naar bed.

• 04 Januari 2016 - 19:20

Ceethy:

Leuk hoor je blog. En zo te zien geniet je van de vakantie. Tussen het verhuizen door zie je ook nog wat van de mooie omgeving. Groetjes Ceethy

• 05 Januari 2016 - 22:09

Amber:

Wat een mooie omgeving. Om jaloers op te worden. Geniet vooral. Ik zal genieten van je blog en foto's
    Groetjes,

Amber