Truck inladen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maaike Kok - WaarBenJij.nu Truck inladen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maaike Kok - WaarBenJij.nu

Truck inladen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Doordat ik gisteren niet al te laat naar bed ben gegaan en de vermoeidheid minder wordt kon ik op tijd mijn bed uit komen. Vandaag zijn Stef en Marlies vrij en hebben we samen ontbeten. Marlies had een speciaal Nieuw Zeelands broodje, genaamd crumpet. Het is een plat broodje wat mij deed denken aan een soort shoarma broodje. Dit wordt in de broodrooster geroosterd. Het is erg lekker.
Na het ontbijt begonnen met de rest van de spullen in de truck te laden. De buren kwamen ook even helpen om de kasten te verschuiven. Daarna begon het indelen en welke spullen eerst de truck ingaan. Tot 12 uur bezig geweest en daarna een korte breek. tijdens de breek wat oliebollen opgegeten, ze waren heerlijk. Voor Marlies en Stef was het drie jaar geleden dat ze oliebollen hadden gegeten.
Ik heb in de middag nog wat geholpen met de truck inladen.
Daarna heb ik kip gemarineerd, nou dat is aan mij wel toe te vertrouwen al zeg ik het zelf. Heerlijk om te doen. Kip is voor morgen als een snack.
Daarna de blog gaan bijhouden. Dit vind ik wel heel leuk om te doen.
Om 15.45 uur is de truck zover klaar en is het mooi voor vandaag.
Vanavond staat er burrito op het menu.

  • 01 Januari 2016 - 10:09

    Ceethy:

    Leuk maaike dat je een blog bij houd, blijven we een beetje op de hoogte. hier was er best wel wat vuurwerk mooi om naar te kijken. succes met het verhuizen. groetjes daar en een dikke kus van je zussie.

  • 01 Januari 2016 - 19:33

    Judith:

    Leuk Maaike

  • 02 Januari 2016 - 12:27

    Bep:

    Maaike aller eerst de beste wensen voor een goed 2016 , maar die is voor jou wel heerlijk begonnen in een warm Nieuw Zeeland !
    Maar leuk dat je een blog bij wilt houden en dat ga ik zeker volgen, maar ik las dat je ook in een verhuizing zit ? dan blijf je toch nog wat in beweging haha, Maaike een hele fijne vakantie en blijf je volgen, groetjes Bep

  • 03 Januari 2016 - 12:16

    Hannes:

    In ZA aten we vaak crumpets met boter, aardbeienjam en slagroom, bij de thee, als alternatief voor de scones. We noemden ze crumpets of 'plaatkoekies'. De beste wensen nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

Wellington naar Auckland

09 Januari 2016

Kaikoura naar Picton

08 Januari 2016

Christchurch naar Kaikoura

07 Januari 2016

Tranz Alpine Express

06 Januari 2016

Vijf daagse trip naar het Zuider eiland
Maaike

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 5770

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: